San Fransisco

Just nu sitter jag på starbucks vid Fishermans warf, hamnen, i SF. Min 12 dagars resa med Frida och Julia är slut och dom flög hemåt imorse. Vi har haft det underbart och besökt LA, LAS Vegas, san Diego och san fransisco. Nu har jag istället mött upp med Ida och Sofia. Dom är just nu vid alcatraz som jag var vid häromkvällen, så jag väntar bara på dom. Ikväll ska vi käka middag här och sen blir det utgång tror jag. Imon ska vi bila vidare mot LA. Så jag kommer besöka båda LA och san Diego igen men de gör Inge för både ställena är väldigt fina och roliga. Den 4e april åker jag till Atlanta vilket jag ser fram emot jättemycket då jag får träffa finaste Lisa igen! Sen avslutas d med Miami. Ska bli härligt med sol då d varit lite kallt här i Kalifornien. Verkar dock som det ska bli lite bättre väder nu. Hatar att det är sååå många uteliggare överallt, gör ont i hjärtat att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0