Touring the US

Min resemånad närmar sig med några få dagar. Detta är alltså min SISTA vecka som aupair. Känns helt sjukt samtidigt som det inte känns något. Svårt att förstå. Just nu försöker jag packa ner allt och planera för en hel månads resande. Mycket som måste kommas ihåg och fixas så det blir snurrigt i huvudet. Känns som att den här veckan rusar fram och jag inte har en lugn stund. Ikväll har jag packat ner lite till (nästan packat ner allt nu) och skrivit ner viktiga telefonnr och adresser. Måste försöker fixa en mobil, hur jag nu ska göra det.
Imon ska jag packa ner mer, åka till banken, försöka fixa mobil och även jobba såklart. På fredag ska jag umgås med mina fina innan jag åker och sen sova hos Jessica. På lördags morgonen så åker Jessica, Maria och Caroline med mig till flygplatsen och släpper av mig. Där möter jag upp Frida och vi tar flyget till Las Vegas, där vi träffar på min kompis Julia.
Kommer bli sjuuuuukt roligt! Blir mer och mer taggad för det!

Las Vegas-Los Angeles-San Diego-San Fransisco-Los Angeles-San Diego-Atlanta-Miami-Philly


(grejen att jag tar LA och San Diego två gånger är att jag byter resekamrater där mitt i och hänger på dom vart dom nu ska och det blev LA och SD.)



vårat hotell i Las Vegas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0